Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/372
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 12:37:15 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Rahvusooper Estonia teatrilaat.
Toimumise koht ja aeg:
- Estonia pst 4 Rahvusooper Estonia maja ümber olev ala, Uus turg
25.08.2024 kell: 12:00 - 15:00

Korraldaja: Rahvusooper Estonia
Esitamise aeg: 16.07.2024 12:07

Kooskõlastamise tähtaeg: 22. juuli 2024
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/16750?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=64143> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/16750?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=64143

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teenindussektor

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>